Hieronder ziet u de stappen die we nemen om uw glasschade snel en vakkundig op te lossen.
01 - U belt ons
We zijn 24/7 bereikbaar en staan direct voor u klaar. Flexibel, snel en altijd snel ter plaatse.
02 - We zijn onderweg
Bij spoedgevallen zijn we binnen 30 minuten onderweg. Gaat het niet om spoed? Dan plannen we graag een afspraak op een tijdstip dat u het beste uitkomt.
03 - Monteren van het glas
Laat de kapotte ruit in het raam of de deur zitten. Zodra we ter plaatse zijn, verwijderen we het glas, plaatsen we het nieuwe glas in het kozijn en zorgen we voor een nette afvoer van het afval.
04 - Noodvoorziening
Als het niet mogelijk is om direct de gewenste ruit te plaatsen of als de situatie anders blijkt te zijn dan verwacht, zorgen we voor een passende noodvoorziening.
05 - Verzekering glasschade
Bespaar uzelf de administratieve zorgen. Wij sturen de factuur direct naar uw verzekeraar of tussenpersoon. U vult enkel de akte van cessie in โ wij nemen de rest uit handen.
06 - Klant tevreden
Zodra de werkzaamheden zijn afgerond en de facturatie is geregeld, nemen we contact met u op om te horen of alles naar tevredenheid is verlopen.